luni, 10 decembrie 2018

KESSY ELLYS NYCOLLAS - ROMÂNIA - Înfumurarea se-neacă în propriu-i fum.’’


Foto: internet





,,Înfumurarea se-neacă
      în propriu-i fum.’’
              ♠
Ți-ai aprins din nou țigara
Vrei și aerul să- mi ei!
și aștepți să vină seara
să pleci iarăși la femei!...

Să petreci noapțile-ți place
Prin baruri și cafenele
Fiindcă crezi că n-am ce-ți face
Dacă-ți rabd zilele grele...

Va veni ziua bărbate
Să-ți înghiți propriul fum
și-ai să vezi că nu se poate
să mă mai întorci din drum!

Prin rotocoale de fum
Ai să vezi cum mă depart
Cum îmi croiesc un alt drum
Visele nu-ți mai împart!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...