marți, 4 decembrie 2018

KESSY ELLYS NYCOLLAS - ROMÂNIA - NINGE


















Ninge

A nins atât de mult azi-noapte
De parcă cerul a simţit
Că sufletul meu nu mai poate
 Să sufere la nesfârșit.

Și ninge încă și se-adună
O mantie de-omăt imaculată
De parcă sufletul ar vrea să-mi spele
 De-o dragoste nevinovată!

Și ninge-ncet și liniștit
De parcă viscolul s-ar teme
Că sufletu-mi nefericit
Și-ar îngropa tristeţea sub troiene.

Și ninge!
 În geam îmi plesnesc fulgii
 De parcă vor să îmi șoptească
 Să nu mai caut iar refugii
Când sufletul dorește să iubească.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

VIDEOCLIPURI PE VERSURILE POETEI KESSY-ELLYS NYCOLLAS

                                                                    De va-ntreba...                                                         ...