marți, 11 decembrie 2018

KESSY ELLYS NYCOLLAS - ROMÂNIA - PE O CREANGĂ...

Foto: internet















PE O CREANGĂ...

Pe o creangă-n
 pomul vieții
Îmi stă dorul
 resemnat
Nici nu plânge
Nici nu râde...
Îi aud doar un oftat!
... strigă apoi în pustiu
numele ce m-a uitat
și privește către cer...
Apoi tace întristat!
Nimeni nu îl mai aude
știe că striga -n zadar
genele plânse
sunt ude
dar tu nici nu ai habar...
Nu mă vezi
și nu mă auzi, 
nu-mi răspunzi
dar eu te chem...
Viața asta-mi este chin!
Plâns, durere și blestem...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...