sâmbătă, 1 decembrie 2018

KESSY ELLYS NYCOLLAS - ROMÂNIA - Azi, în zi de sărbătoare





Azi, în zi de sărbătoare 
Încerc să-ți fac o urare
Scumpă ȚARĂ ROMÂNESCĂ!

Plebea-ntreagă să-ți trăiască!


Fiecare precum poate...
Aici şi-n străinătate.
În țară săraci și demni
Arătăm lumii ce-nsemni...
Și că faci în ciudă parcă
Bogăția nu îți seacă

De unde ia azi străinul
Mâine sporește puținul,
,,Aur munții noștrii poartă
Noi cerșim din poartă-n poartă"!
Vindem totul pe doi lei
Crezându-ne DUMNEZEI!

Alții, nici mulți, nici puțini
Se umilesc prin stăini
Acasă banii-s puțini
...............................
Fiindcă-s mulții ce o duc bine
Nepăsându-le de tine!

Azi CENTENARUL slăvim
De UNIRE iar vorbim
Dar suntem tot dezbinați
Uitând de părinți și frați
Uitând neamul, uitând glia
Țara noastă ROMÂNIA!

Am uitat că ne-am născut
Din al țării acestea, lut!
Am uitat că ne-am hrănit
Din pământul acesta sfânt!

Am crescut și-am părăsit
Mamă, tată, casă, neam
Străinul ne-a umilit
Cum nici când, noi nu credeam!

Vrem mai mult și vrem de toate
Muncind în străinătate
Sperând la un trai mai bun
Trăind viața în, surghiun".
..........................................

Doamne întoarce fața ta
Către tărișoara mea!
Adu copiii - napoi
Și ne scapă de nevoi!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...