marți, 4 decembrie 2018

KESSY ELLYS NYCOLLAS - ROMÂNIA - ȘI-N SUFLETUL MEU NINGE ȘI E GER.































Și-n sufletul meu ninge 

ȘI-N SUFLETUL MEU NINGE ȘI E GER.
 M-am ridicat din pat și nu știu ce să cer!
 Să-ţi cer iubire pare mult s-o fac!
Privesc spre chipul din oglinda mare și-apoi tac.

Îmi vin în minte ochii tăi senini dar triști
Și vorbele cu care încercai să mă alinţi…
 Îmi scutur capul de parcă aș vrea să pleci,
 Dar închid ochii și aștept,să văd, unde te-ndrepţi.

Dispare în scurt timp, prezenţa ta, din juru-mi mut.
Aș vrea parcă o clipă să pot să te ascult și
Sună telefonul pentru că te-ai îndepărtat
Și nu aș fi  mai auzit oricum vorbele tale.

Îmi spui că îţi sunt dragă în continuare și
Chiar de-a fost tăcere lungă între noi
TU ÎMI SIMŢI SUFLETUL ALĂTURI
INDIFERENT DE-I FRIG SAU PLOI.

Iar ce-o să fi e și ce va urma
 Doamne, iubite TATĂ,
 FACĂ-SE VOIA TA!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...