luni, 10 decembrie 2018

KESSY ELLYS NYCOLLAS - ROMÂNIA - VALURI ȘI FURTUNĂ














VALURI ȘI FURTUNĂ

Dinspre larg
Spre țărm se-ndreaptă
Un vapor ce mi te aduce
Ai ieșit pe punte,
 Trist
și îți faci
cu drapta, cruce
iar cu stânga
semn îmi faci,
să te văd ca ai sosit
dar pe mare e furtună
timp bun nu ai nimerit!

Sufletul meu întristat
A iscat în larg furtuna
Aș fi vrut să plec cu marea
Să nu ne mai afli urma!

Din castelul de nisip
Unde am stat să te aștept
Nu mai e nici pat nici masă
Doar o dună  ...
și un chip!

Vaporul străbate greu
 Dinspre mare către port
Simt cum tărmul se scufundă...
Valuri îngroapă vaporul
Ureche-mi devine surdă
Nu suportă adevărul...
 și arunc atunci în larg
cartea scrisă pentru tine
ca un colac de salvare
sau ca punte catre mine!

.....................................

Kessy Ellys Nycollas /  Ischia 29062013












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...