luni, 10 decembrie 2018

KESSY ELLYS NYCOLLAS - ROMÂNIA - ,,Cea mai mare lăcomie este cea a ochilor.’’ ♠
















,,Cea mai mare lăcomie este
                  cea a  ochilor.’’
Ochii tăi îmi dau târcoale
Mă privesc mereu de sus
Nu-nțeleg ce pun la cale
Nici ce ar avea de spus!

Strălucesc ca doi luceferi
Sunt tare amăgitori
Mintea vrea să-i creadă teferi
Cănd mă sorbi și mă măsori!

Amăgirii împarți în preajmă
Te pricepi să cucerești
Dar cu mine știi ce-n seamnă?
Timpul ți-l cam irosești...

Am trăit și-am priceput
Că sunteți doar vânători
Ați iubit ce ați putut
Fără ca să fiți datori....




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...