miercuri, 12 decembrie 2018

KESSY ELLYS NYCOLLAS - ROMÂNIA - PRIZONIERĂ






PRIZONIERĂ

Prizonieră
 a timpului ce trece
stau resemnată-n colțul meu
 și tac,
privesc la viață
 cum se trece...
ce pot să fac?
Prizonieră
a sufletului tău
mi-ai oferit
celula
cea mai strâmtă...
de unde
 ochii
nu mai văd
urechea...
 nu te mai ascultă!
Simt doar fioru' -mbrățișării
ce îmi sufocă
întreaga fire,
adorm
 pe perna resemnării
și te visez adesea
 mire!
Pe deget
mi-ai pus un inel
și am făcut
 un legământ,
să-ți fiu mireasă,
sus,
în cer,
căci pe pământ
nu am putut!

Kessy Ellys Nycollas / Petroșani - 12122018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...