marți, 18 decembrie 2018

KESSY ELLYS NYCOLLAS - ROMÂNIA - OCHIII






        















Ochiii
 Întâlnesc de o vreme
doi ochi
 care mă privesc
discret!
Unul mă iubește...
 și simt
 cum  îmi deschide ușa
 spre suflet...
Altul se teme!
 Clar mă  dorește
însa mă arestează
 pe retină
lăsând pleoapa grea
să mă ascundă
 de ochii oamenilor din jur!

Se teme de norul tristeții
care plutește întotdeauna
 pe cerul iubirilor interzise!

Sau poate este doar speriat,
de iubirea pe care o simte,
întorcânsu-se
 alături de celălalt,
sub streașina
 protectoare a frunții,
căutând împreună iubirea, în suflet!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...