duminică, 2 decembrie 2018

ADRIANA RĂDULESCU - GRECIA - LOCUL MEU SECRET...




Locul meu secret...


    Cu mâinile reci și corpul obosit mă ghemuiesc într-un colț de canapea cu o pătură pe mine. Am deschis în sfârșit televizorul și mi-am așezat pe masă un bol cu lapte cald și cereale...
    În sfârșit, am zis, dupa atâtea zile mâncare...cât de puțin... Deja sunt prea slăbită ca să mai cert copiii să nu mai tipe. Orice sunet mă deranjează, lumină sau om.
     Ziceam să deschid o carte să citesc dar nu pot... Orice mișcare este fără folos.
     O perioadă grea...
     Se apropie băiatul să mă facă bine... Zice el!.. Dar nu am nimic i-am răspuns revoltată.    
     Fără să îmi dau seama, mă schimb...
Am început iar să construiesc un zid în jurul meu pentru a mă proteja. Temeliile, sunt deja gata...
     Am nevoie de timp să îmi revin.. Să nu mai lăcrimez necontrolat când îmi amintesc de tine.. Să încerc să uit că iubesc...am iubit...nu mai știu!..
      Oricum...necontrolat e totul...Fără să vrei te îndrăgostești... Dar știi ce doare cel mai tare.. Când știi că nu ai loc în fericirea altuia.. Că nu iei parte.. Că nu se împarte cu tine... Și rămâi singur să te uiți la stelele acelea afurisite și să te întrebi ...oare de ce eu?
     Nu-i nimic...
     Iubește pentru a putea ierta... Oferă pentru a ți se da.. Dar nu ierta totul și nu te dărui în totalitate...vei rămâne doar tu și stelele... Nimeni nu te va înțelege și toți te vor critica.
     Pentru o perioadă am uitat de răutatea lumii...acum îmi reamintesc scene care m-au făcut să îmi înving frica față de oameni.
     Mă simțeam un mic animăluț într-o cușcă mai mică decât mine. Fiecare minciună și trădare mi-a fost un motiv să mă ridic... Din ce în ce mai sus. Să privesc altfel viața. Și așa din acea mică cușcă am scăpat urmărind mișcările omului " deștept". M -am eliberat! Și totuși.. Când mă simt eu... Rănită și fracturată din toate încheieturile... Intru iar în acel colț din cușcă, unde nu mă vede nimeni... Observ orice miscare a oamenilor și la momentul potrivit mă voi elibera iar..
      Vezi tu?.. Să fii diferit nu e bine.. Nu te acceptă nimeni așa cum ești.. Nu te va iubi nimeni cu adevărat... Pentru că frica e prea mare ... Nu că îi rănești... Le e frică, că poate îi vei iubi cum nimeni nu a putut...     


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...