vineri, 14 decembrie 2018

VASILE HATOS - ITALIA- PRIN TAINELE ÎNSERĂRII...

















Prin tainele înserării …





Prin tainele înserării ce ascund
Iubirea şi putere-n crengi,
Adesea îmi povestea bunica
Cum a murit bunicul în război.
Căci eu credeam în minuni şi  poveşti
Când seara ascultam de la bunica,
Minunatele poveşti, ce mă-ngrozau, de frică,  
Un fior trecu prin mine.
Ascultam de la bunica o poveste care,
De câte ori, o ascultam, ea,  nu avea sfârşit,
Căci ori adormeam, ori fugeam pe deal
Tot colindând printre morminte, căutând un loc de mare taină.
Să mă ascund căci tata
Mă tot chema acasă,
Şi cum fugii printre morminte
Mă împiedecai de-o cruce arsă.
Căzut în nesimţire
Am rămas o oră, două, poate trei...
Căci m-am trezit în noaptea neagră
Ca gândul între idei.
Şi un fior trecu prin mine
Din cap pân'la picioare,
Crezând că o altă lume se coboară
Atuncea pe pământ.
M-am ridicat încet
Privind prin noaptea neagră,
Să nu fac vreun zgomot
Să ajung mai repede acasă.
Călcam încet peste morminte
Ca morţii să nu trezească,
Căci ştia eu din poveşti
Ce taine ascund mormintele, ce lasă!
Şi încet am început să calc
Prin iarba umedă şi rece,
Căci gândul care mă străbate
Mi-a dat din nou curaj.
Acolo unde moartea
S-a întâlnit cu viaţa,
A răsărit pe cer,o clipă,
O flacără în noapte.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...