duminică, 2 decembrie 2018

BRÂNDUȘA MARIA - ROMÂNIA - GRUPAJ DE VERSURI , PRIMĂ APARIȚIE
















Dacă m-aș pierde...

Și dacă m-aș pierde, m-aș pierde în tine!
În adâncimea ochiilor tăi de smarald
M-aș pierde în privirea-ți din zile senine
Și zambetul tău ce-n iubire e tot mai cald!

M-aș pierde în vocea-ți dulce duioasă
Cu care m-alinți, prin cuvinte frumoase
M-aș pierde pe buza ta, cea misterioasă
În sărutări pătimașe și clipe prețioase!

M-aș pierde în dimineți cu frumos răsărit
În brațele tale, cu soarele ce ne încălzește,
M-aș pierde în seri, privind un frumos asfințit
În culorile roșii-aurii în care iubirea plutește!

Aș vrea să mă pierd, în noaptea târzie cu tine
Ca un copil la pieptul tau să mă cuibăresc
Aș vrea să mă pierd doar în suflet la tine
Cu toată ființa mea, doar acolo să locuiesc!

Brândusa Maria



Dă-mi mie visul înapoi!

Suflet frumos, pe unde-mi ești?
Pe care căi tu rătăcești?
De ce-ai pierdut poteca mea?
Ce sufletul mi-l tot umplea?
Pe unde umbli, tu suflet bun?
De-mi lași în urmă-un timp nebun?
Un dor cumplit ce mă tot strânge,
Și inima pe jar îmi frânge!
Cum ai lăsat în urmă vise?
Și clipe noi ce se vor...scrise?
Unde-ai găsit locaș mai bun?
Pe unde rătăcești acum?
Când ai pierdut a mea chemare?
Lăsând un suflet în uitare...
Ce s-a întâmplat cu planul tău?
Să fim doar noi chiar și la rău?
Cum ți-ai învins a ta iubire?
Ce-mi arăta nemărginire?
Unde-ai ascuns-o, vreau sa stiu?
Tot lângă ea as vrea să fiu!
Să te-însoțesc eu zi de zi,
Să ne iubim ca doi copii!
Cine-a crezut ca vei pleca?
Când eu vruiam a ne lupta...
Cu tot ce sta în calea noastră
Și ne certa cu-o voce aspră!
De ce-ai ales să mă condamni?
Și să ma lupt așa de ani...
De ce măi suflet, care-mi esti,
Mi-ai pus în inimă povești?
De ce și azi mă vad cu tine?
Și mă întreb dacă ți-e bine?
Cum să te uit eu suflet blând?
Când mă trezesc tot așteptând?
Să vină clipa-n viață mea...
Când lângă mine te-aș vedea,
Și să te strâng la pieptul meu
Acolo să te țin mereu!
Cum să trăiesc eu fără tine?
Suflet frumos, tu rupt din mine,
Tu care-mi bați mereu în piept
Și mă zvâcnești, când te aștept!
Cum ai crezut tu suflet drag?
Că nu o sa te-aștept in prag...
Când mi-ai dat vise și speranțe
Iar azi vâslesc printre creanțe!
Cum aș putea să uit ce-i fericirea?
Chiar dacă azi simt doar mâhnirea,
Când lângă tine am trăit,
Un timp util si fericit!
Cum suflet scump azi să nu plâng?
Și inima să nu mi-o frâng?
Când locul meu era cu tine...
Acolo mă simțeam eu bine!
Pe unde esti tu suflet trist?
Căci eu te simt, nu mai rezist!
Îți aud glasul și durerea
Ce-și cauta doar mângâierea,
De ce apari suflet pierdut?
Și tot dispari într-un glas mut...
Mă tem mereu că nu trăiesc,
Cu al tău suflet să-nvelesc
Sufletul meu cum îmi doresc!
Vino-mi în vis, suflet frumos!
Fă-mi tu din el, gând luminos,
Dă-mi mie visul înapoi,
Suflet iubit, dă-mi viața-n Noi!

Brandușa Maria
 
Foto: internet











Vizita trecutului

A bătut la ușa mea, din nou trecutul,
E vina frigului și-a nostalgiei de afară
Venea senin, să-și ceară iar tributul
Iubirea ce-am găsit-o în zilele de vară!

Pășea încrezător, cu pașii grei covorul
Se așeza nestingherit la masa mea
Îmi invoca motive vechi, cum ar fi dorul
Și locul lui pe care el credea că îl avea!

Am fost o gazdă caldă și foarte primitoare
Și l-am servit cu-o ceașcă aburindă de cafea,
Am depănat cu el din amintirile înfloritoare
Încet, un zâmbet, pe chipul lui cel trist se aprindea!

Am așezat pe masă, distinsa mea comoară,
Ce strălucea în picuri de iubire și de dor
Am scormonit acolo cu trecutul până-n seară
Când peste mine năvălește, de afară un fior!

Era doar vântul, ce cu putere a izbit în ușă
Semn că trecutul meu, avea de gând să plece
Din vatra sobei, se risipi pe jos multă cenușă
Iar de afară se simțea acum, doar vântul rece!

Și mi-am condus trecutul, înapoi la ușă,
I-am dat apoi și dulcele sărut de rămas bun
Găsind în urma lui pe jos, o floare de brândușă
Printre răzlețe frunze îngalbenite de alun!

Am înțeles apoi, mesajul lăsat de un trecut
Și ridicând micuța și gingașa floare, rară
Eu cu privirea în întuneric pe el l-am petrecut
Prin întrebarea ce am pus în gând, "Oare revine iară?"

Am hotărât să pun brândușa în comoară,
Poate că ea a fost un semn firav al păcii
Iar de trecutul meu se va întoarce iară
Mereu am să-l salut chiar dacă timpu-l va răcii!

L-am acceptat, l-am așezat la loc de cinste
Îl voi purta, mereu va fi în viață un reper
Din el îmi iau puterea-n zilele mai triste
Când sufletul mi-e greu sau mi-e stingher!

Din el păstrez doar lecții și amintiri plăcute,
Nu voi lăsa să se întoarcă iar, amăgitor,
Creez un drum către ținuturi împlinite,
Privind spre alte vise, ce construiesc un viitor!
Brandusa Maria



 Vise clandestine

Sufletul îmi rătăcește,
Și aici și-n depărtări
Fiindcă dorul meu tot crește,
Trece dincolo de zări!

El te caută pe tine!
Tu acel ce într-o zi
Ai privit frumos la mine,
Si-așteptam ca să revii!

Ai venit și m-ai iubit
Sufletul mi l-ai furat!
Când credea că-i împlinit,
Tu departe ai plecat!

Am rămas cu dorul greu,
Și cu inima cea plină
De întrebări în gândul meu
Ce nu își găsesc lumină!

Oare-ai fost un călător
Ce cutreiera ținuturi?
Sau un simplu visător
Ce aleargă după fluturi?

Cu ce gând te-ai așternut,
Pe-al meu suflet inocent?
Ce cuvinte mi-ai cernut,
De-a rămas convalescent?

Ce-a rămas acum din tine?
Cel ce-mi dăruiai spontan,
Multe vise clandestine
Într-un suflet pur, sărman?

22.02.2018


















Ploaia de gânduri

Am ieșit grăbită azi pe ușă,
Cu sufletul aglomerat și trist
Gândindu-mă la o simplă mănușă
Dăruită cândva d-un artist!
Parcă era țesută cu aur și pietre,
Zi de zi apărea în ea potrivirea,
Vedeam între noi doar diametre
Cum se intersectau cu iubirea!
O mănușă cusută cu fire de vis,
Cu sentimentele noi și plăcute,
Ce inima noastră cu ele au atins,
Impletite-n culori necunoscute!
Dar astăzi mănușa mie-mi lipsește
S-a rupt sub puterea timpului greu,
Al neputinței ce cu noi se hrănește
Și astăzi, ca ieri, ca și mâine, mereu!
Am vrut-o cusută cu fir de mătase
În ea adunate... minune, mister
Magia iubirii doar ea căpătase,
În care doar timpu-mi era auster!
Mătasea plăpândă cedă de durere,
Se rupse mănușa, căzu în abis
Peste ea se abate un dor și o temere
Și astfel se frânge povestea de vis!
O iau de pe jos, o cos cu iubire
Cu fire mai groase de rimă și vers
Prin ele să simtă doar fericire
Crezând că-ndoiala din suflet s-a sters!
Dar iarăși se rupe sub dorul cumplit
De gânduri și vise neîmplinite
Iar vântul puternic ne-a azvârlit
Prin luptele grele, nemărginite!
O ploaie de gânduri azi ne-a rămas,
Amintirile scrise în cufăr de timp,
Sub umbra de gânduri noi ne-am retras
Făr de mănușă în acest anotimp!

Brândusa Maria


 
Foto:internet



















Zborul fericirii

Mi-ai zis mereu că vrei să învățăm ce-nseamnă zborul
Te-am luat de mână, printre speranțe și vise împlinite
Sub melodia sufletelor noastre, iubirea făurindu-și corul
Ți-am dăruit încrederea, spre clipele nemărginite!

Mi-ai dăruit la rândul tău momente unice, de fericire
Printre cuvintele ce-n suflet mi le-ai scris adeseori
Și prin momente pline de esența vieții din iubire
Ai picurat pe noi, o ploaie însoțită de culori!

Am adunat din clipe rătăcite, picuri strălucitori de rouă
Ce tu m-ai învățat, să-i strâng ca pe-o comoară
Că seceta e grea, când peste noi nu vrea să plouă
Chiar dacă fluturii sunt liberi și peste noi tot zboară!

Am reușit s-atingem culmi albastre și mistere
Spre limite înalte, ce credeam a fi de neatins
Pășind chiar uneori, tărâmuri către alte emisfere
Când temeri variate, prin dragoste am învins!

Am deslușit cu tine tainele iubirii neînțelese
Am cunoscut un drum spre culmea împlinirii
Descoperind în calea noastră sentimentele alese
Ne-am făurit chiar aripi spre zborul fericirii!






Tabloul iubirii

M-am trezit cu un dor, ce mi se vede pe față
De lucruri mai dulci, ce mă trezeau la viață
M-am trezit ușor tristă, cu gândul la tine
La sufletul care locuiește și astăzi în mine!

Am ieșit afară să simt a ta prezență
Sub cerul albastru, comun și-n absență,
El mă aduce mai aproape de tine
Îmi amintește ce port veșnic în mine!

Eu știu că acolo, undeva, mai aproape
Ești tu acela, ce te scalzi printre ape...
Ape ce curg, luând doruri și vise
Dintr-o poveste cu pagini rămase nescrise!

Pășesc desculță pe iarba ce plânge,
Un picur de rouă, sub talpă se frânge
Aducându-mi aminte de stropii de vis
Ce noi prin iubire pe trupuri am scris!

Sub raze de soare, în îmbrățișări pătimașe
Sentimente profunde, uneori ucigașe
Sub vântul de vară, adiind prin copaci
Prin stolul de fluturi ce zboară pe maci!

Cu triluri de păsări și suier de vânt
Și foșnet de frunze în vibrații și cânt,
Tabloul naturii și sunetul scris
Toate fiind martori la iubirea de vis



Nu crezi în povești?

Nu crezi în povești?
E clar...nu iubești!
Cine oare n-a simțit,
Cine oare n-a iubit?
Când în ochi eu l-am privit
Inima mi s-a oprit!
Au zburat de-acolo fluturi
Parcă îmi dădeau sărutări!
Dar săruturi ucigașe,
Niște goluri uriașe
Ce doar el le poate umple
Și lega să nu mai umble!

Nu crezi că găsești?
Un prinț din povești?
Negreșit va veni,
Intr-o oarecare zi!
Va cutremura pământul,
Și îți va fura și gândul!
Iți va tatua în suflet,
O iubire într-un sunet
Melodie la ureche,
Ca și fluturi pe perete
Ce vor sta acolo ani,
Zburând uneori spontani!

Nu crezi în minuni?
Vei schimba viziuni!
Nu poți să visezi?
Așteaptă să vezi!
Căci vine o zi în care trăiești,
Minunea din suflet tu o găsești,
Misterul din viață pătrunde
În sufletul tău printre unde!
Magia iubirii aduce plutirea
Și astfel tu simți împlinirea
Prin glasul de inimi ce va da veste
Și totul devine o frumoasă poveste!



Testament

Și voi lăsa în urma mea, doar pentru tine
Să-mi moștenești păcatele divine...
Ce eu le fac de fiecare dată din neștire,
Când sufletul se umple de doruri și iubire!

Îți voi lăsa un colier de mii de gânduri
Ce se așterne-n versuri și pe rânduri,
Format din perle albe ce descriu iubirea,
Și perle negre, ce ne poartă amintirea!

În amintirea mea îți las și vise neîmplinite,
Printre priviri pierdute în neant, nemărginite,
Un stol de fluturi aurii cu aripile frânte,
Și melodii ce sufletul nu poate să le cânte!

Îți las tot ție Soarele ce îmi lumina privirea
Când te priveam în ochi împărtășind iubirea,
Îmi arăta acolo nestematele smaralde,
Și ne încununa momentele cu razele lui calde!

Moștenire îți voi lăsa iubirea mea și ploaia,
Cadea pe noi prin picuri și stingea văpaia!
Văpaia din iubirea noastră fără margini
Ce o scriam pe corpuri ca pe niște pagini!

Îți las în amintirea mea, și adierile de vânt
Ce ne risipea magia din iubire, la loc sfânt,
Vântul ce în părul meu își purta jovial jocul
Și ne împărțea fiori ce întreținea tot focul!

Iubire, îți voi lăsa pe cer și Luna printre Stele
Când le privești să știi că-s și eu printre ele,
Lumina lunii vreau să-ți lumineze-n noapte fața,
Iar stele să îți ofere dulci săruturi toată viața!

Și sufletul ți-l las,fiindcă de mult nu-mi aparține
Eu nu mai pot iubirea mea, nimic să iau cu mine
În lipsa ta nici nu există-n lume un medicament,
Singurul gând acum e să îți las un testament!

 
Foto:internet


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...