luni, 10 decembrie 2018

KESSY ELLYS NYCOLLAS - ROMÂNIA - ,, Să invidiezi înseamnă să te declari inferior.’’


FOTO:INTERNET


















,, Să invidiezi înseamnă
   să te declari inferior.’’
                   

Eu nu regret povestea de iubire

Și recunosc că te-am iubit!
Totul  a fost o mare amăgire
...regret doar timpul irosit!

Fiindcă am plecat și nu ți-am dat de știre
Cu vorbă grea, iubirea-i murdărit
Cu siguranță de-ai să-ți vii în fire
Ai să repeți, că tu nu m-ai iubit!

Atunci la ce invidie și ură
Că altul mă iubește cum aș merita?
și vorbe grele îmi tot ,,pui în gură’’
de crezi că lumea-n loc va sta
..și te va asculta?

Invidia este dovada că te simți învins
și demonstrezi că ești inferior
De remușcări și ură ești cuprins
Că n-ai ieșit învingător….


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...