marți, 4 decembrie 2018

KESSY ELLYS NYCOLLAS - ROMÂNIA - VIN SĂRBĂTORILE






















VIN SĂRBĂTORILE


Vin sărbătorile din nou
Încă un an a mai trecut
Dacă am râs, am plâns sau am iubit
Doar Dumnezeu e cel ce m-a ştiut.

Doar el mi-a şters o lacrimă pe faţă
Când oameni dragi m-au întristat,
Tot el mi-a pus, în suflet,
 rând per rând,speranţă,
Atunci când am pierdut sau câştigat.

Căci viaţa asta nu ne iartă
Şi nu ne dă nici mult nici prea puţin
Întotdeauna are grijă, iată
Să ţină neîncetat paharul plin.

Pierdem un prieten, ne dă altul
Se-nchid poteci, deschide drumuri
E important să îi pricepem ,,sfatul’
Şi să nu stăm prea mult pe gânduri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...