marți, 4 decembrie 2018

KESSY ELLYS NYCOLLAS - ROMÂNIA - VÂNTUL




















Vântul

De o săptămână-ntruna
Bate vântul „ca turbat“
 Măturând frunzișul veșted
Când în sus și când în lat.

Iar a mării valuri triste
 Merg în larg și se întorc,
Parcă-ar vrea-n al lor preumblet
 Ţărmul să-l preschimbe-n port.

Soarele se-ascunde-n nouri,
Cerul este întristat.
Gândurile mele toate
 În porţile tale bat.

Sufletul mi-e răvășit,
 De un dor ce nu-mi dă pace,
Uneori aș vrea să pot,
Să te uit, dar n-o pot face.

Gândurile mele toate,
Se unesc, și-ntr-un „cuvânt“
Îmi repetă neîncetat,
Că te-așteaptă „în prag, cu-n vânt“.

Ce-aș putea să fac acum
 Unui suflet ce nu vrea,
 Să te uite sau să-ncerce,
 Să te lase alteia?

Mi-aș dori să zboare-n zare,
 Tot amarul și tot chinul,
Că mi-e inima „ca piatra“
Și în suet port suspinul!

Nu am înţeles vreodată,
De ce poate fi  așa!
 Poarta sufletului meu,
Te reţine-n viaţa mea.

Bate iar un vânt năprasnic,
 Dinspre port mi-aduce-un dor,
 Ai venit și ai plecat,
 Cu același „sfânt decor“…

Ai plecat, dar ai rămas,
 Pe o plajă azi pustie,
Unde dorul meu și-al tău
Ţine dragostea tot vie.

Iară vântul vieţii bate
Parcă-ar vrea să stingă „totul“
Și să spulbere nisipul,
 Dragostea din noi și portul!

Într-o zi vor trece toate,
Că toate sunt trecătoare,
Însă-n suflet va rămâne
Dragostea nepieritoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...