marți, 18 decembrie 2018

KESSY ELLYS NYCOLLAS - ROMÂNIA - VIAȚA

















Viața



În clipa disperării

Din zării îndepărtate

Neîndoielnic soarta

Mi tea adus trofeu

Dându-ți puteri depline

Făcându-te stăpân

Al sufletului meu!

Fără să știi mâhnirea,

Cum ai putea să alini,

Tu te-ai făcut iubit

Tristețea alungând

Și ai adus lumină

În sufletul rănit...

Și-un gram de fericire

Părând să nu mai fie...

Ai înmugurit

Crengi grele de îndoială

Ce se plecau către pământ

Pe frunte-mi coronița

Cu frunze veștejite

Întinerită -mi stă acum

Iar chipul fericit

Și plin de strălucire

Chiar dacă vremea trece

Și așterne grea tăcere

Nu vom putea uita

Că ne-am iubit!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...