joi, 19 iulie 2018

THEIA POSADĂ - IRLANDA - IUBIREA, PRINTRE RÂNDURI












IUBIREA, PRINTRE RÂNDURI


Când simțăminte răsturnate mă mistuiau în mod bizar
Și clopotele tălmăceau prea însetatele-mi cerințe,
Aroma poamelor divine, pe buze dulci, de Cireșar,
Aveau să-mi răscolească firea și să exclame noi dorințe!

Prin zare, pasărea măiastră, m-ademenea în dans de nori
Iar pașii mă purtau zoriți, pe la răscrucea dintre gânduri.
Norii valsau, eu lăcrimam, iar sufletu,-mi picta fiori,
Ce-aveau să îmi vestească, dragostea printre rânduri!

Simțeam vibrația din slovă și glasul Lui mă năucea
Voiam să-l știu, apoi, să-i spun o vorbă…să zâmbesc!
Urmam aleea cea cu tei, încrezătoare purtam crucea
Destinului și a speranței, la pieptu-i să mă cuibăresc!

M-am rătăcit printre salcâmi și trandafiri în floare;
Din rouă și suspine, am plămădit gânduri festin!
Totu-mi părea altfel; îmi simțeam Soarele-răsare
Și temerarul salt ce-mi va deschide noua filă din destin!

“Valsul Lebedei, în Cireșar”, Pictură în ulei, Theia Presadă




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”