joi, 19 iulie 2018

THEIA POSADĂ - IRLANDA - NE-AM REGĂSIT




























Ne-am regăsit după un secol ~ fără trei secunde ~
Același tip boem, exact cum l-am visat, la țărm;
Aceeași muzică astrală, clipe gemând fecunde
Și preaintensa undă, ne mistuiau cu-același șarm.

Nici zarea nu părea surprinsă, nici pescărușul “mon ami”
Cu o privire și-un cuvânt, tâmpla mi-a răvășit, vicleanul!
În Ceruri a-nceput festinul, prin noi, gemea avid tsunami
Un dor care sfida clepsidra… condei ce rescria destinul!

Trecuse timpul pe la mare, prietenă-i fusese vremea;
Valu-mi părea mai elevat; meșteșugar de perle rare!
M-a-ncununat cu un sărut, prin plete mi-a țesut tăcerea
Mă cerceta cu ochii vii…m-a petrecut c-o tandră boare.

Incandescent în clipe sacre, etern îndrăgostit de vise,
Cu vină răscolind culoarea, tulburător pe sub altiță!
Șarmantul meu de altădat’, cu farmece distinse…
Ne-am regăsit după un secol ~ Eu, aceeași fetiță! ~


















“La Piovra”, Pictură în ulei, Theia Presadă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”