joi, 19 iulie 2018

THEIA POSADĂ - IRLANDA - SUB ARIPA TA


























Simt o vrajă, brodată pe o pală de vânt
izvorăște din noi și în noi se tot zbate;
împinși în sărut, vom fi de la spate
să ne topim, radioși, în același cuvânt.

Știu că mă simți și mă vrei, sunt dorită
sub catifeaua palmelor tale, să murmur:
“Lumină de Luceafăr, de ce, de ce tremur?
Privește-mă, sunt voltaic topită!”

Tu, să sorbi nectarul de pe buza mirării
sfințită-n sărbătoare, cu puls de fecioară;
adierea-i, te slăvește din vară în vară
O iubești nespus; pândești sfiala florii!

Evadați din banal, transcedenți într-o clipă,
vom țâșni bucurii, către cerul perlat;
din basme să te nasc, dragul meu, Împărat!
În simfonii, să mă ascunzi sub aripă!




Tresar… Luceafărul îmi este aproape
Strălucirea-i din noapte îmi bate la geam
Îmi streacoară, printre gânduri, eterice șoapte
jubilând, gândesc că pe tine te am…
Tresar…pe Tine te am!

Liniște-mprejur… mă conving că sunt Îngeri
Ce vor sta de veghe la portalul din vis!
Cohorte de fluturi ne declară așișderi:
nebunii amorezi… dezlănțuiți în Paradis.
Tresar…cohorte de fluturi!

Tăcere adâncă… două inimi sunt vii
Făcliile ard, nu-i timp de cuvinte!
Din puls, croiesc aripi spre noi galaxii
Lasând cerului a lor jurăminte…
Tresar… două inimi făclii!























“Petale de dragoste”, Pictură în ulei, Theia Presadă


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN vă ÎNVITĂ SA LECTURAȚI REVISTA ,, LUCERAFĂRUL DIN VALE” Edițiile ANULUI 2024 - VIDEOCLIPURI - LECTURĂ PLĂCUTĂ

                                                          REVISTA ,,LUCEAFĂRUL DIN VALE” Anul 7, Nr. 3/2024                         REVISTA ...