miercuri, 18 iulie 2018

Kessy Ellys Nycollas - România - Am obosit!
















AM OBOSIT!

Am obosit să caut fericirea
 În dosul vorbelor trucate
Nici zâmbetele false
 Nu îmi mai spun nimic
Am dăruit prea mult, și peste poate
Iar tu, în schimb, n-ai oferit nimic!

Am încetat să cred în vorbe goale
În gesturi care nu-mi transmit nimic...
Acum, eu, mă feresc din drumurile tale 
N-aş vrea să iți explic
C-am dăruit prea mult, și peste poate
Iar tu, în schimb, n-ai oferit nimic!

Mă simt atât de fericită eu cu mine!
Spre liniște și pace, pașii mii împing...
Nu aștepta, nu mă întorc la tine 
Durerea sufletului meu, am reușit să- înving!
Am dăruit prea mult, și peste poate
Iar tu, în schimb, n-ai oferit nimic!

Îmi dăruiesc cu generozitate
Tot ce-mi doresc, nu știu cum să-ți explic!
Nu mai aştept să te aud târziu, în noapte
Rostindu- mi vorbe care nu - însemnau nimic!
C-am dăruit prea mult, și peste poate
Iar tu, în schimb, m-ai umilit!
                             Kessy Ellys Nycollas 18072018 / Bumbești Jiu



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”