marți, 31 iulie 2018

Kessy Ellys Nycollas - România - Doamne! Cum aș rezista!?


DOAMNE! CUM AȘ REZISTA?

Doamne! Cum aș rezista
De n-ar fi iubirea ta?
Cum m-aș ridica de jos 
Când bate vânt nemilos?

Cum m-aș aduna din tină
Intr-o lume așa haină?
Cum aș mai putea zâmbi
De iubirea ta n-ar fi?

Doamne! Tu m-ai hărăzit
Să -  ajut omul necăjit
Să-l ridic în slava ta
Doamne, cu puterea mea!

Multe lecții mi-ai mai dat
Doamne! Și am învățat,
Să nu plec la drum bazat
Pe omul apropiat!

Azi mi-e prieten însă mâine 
Ar rupe bucăți din mine
Fiindcă am avurt curaj
Să-i refuz falsul ,,masaj,,!

Doamne sfinte-ți multumesc 
Pentru viața ce-o trăiesc 
Si pentru iubirea ta,
Cea mai pură-n viața mea!

Pentru minte și curaj 
Pentru har și iscusință
Pentru grija ce mi-o porți 
Și-mi asculți orice dorință!

Doamne ! Vreau să te mai rog
Să ajuți orice ființă!
...să primească plata ta 
după gânduri și dorință!

31072018

Kessy Ellys Nycollas / Bumbești jiu









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”