duminică, 8 iulie 2018

DOINIȚA NAN - ROMÂNIA - GRUPAJ DE POEZII





În urma pașilor
Îmi caut urma pașilor tăi,
pe-a nisipului amprentă,
încercând să-ți culeg
trăirea ta pierdută 
într-o neliniște a valului
...ce vrea să vină
a șterge urma îndoielilor create,
purtând cu noi
...albastru infinit,pierdut în orizont,
într-o imensitate a mării,
în strigăte de albatroși,
In recuperarea amintirilor
...în a șterge valul
minciunile spuse
Iubirea mea....
....îmi ești,
prea departe,
în inimi plânse
....dureri ascunse,
le șterg cu a valului reflux,
...clipele vise,
aduse odat' cu nemărginirea mării,
a infinitului definit și neînteles
așa cum iubirea se lasă cerșită....
de o adiere a clipelor trăite...




Neliniște

O hotărâre îmi este luată
     .... -mi neliniștea,
     pierdută într-o rafală de vânt,
într-un nor zburdând jucăuș
            în infinitul cerului,

     colorând orizontul,
       în culori definite sufletelului.
        Am lasat-o să plece
         fiindcă îmi doream a o găsi
           ...tu,
            potolind frământările eului
            în bătăile valurilor, 
            a o îmbrățișa
            în sărutări eterne,
            contopind toate definițiile iubirii
            într-un singur șirag al inimii,
            în a-mi reda zâmbetul,
            schitând frumusețea din noi,
            în stropii mari de ploaie 
            ce ne udă, spălând tristețile 
            ...ce nu ne dau pace
            alungând norii grei plumburii
            ce se lasă, apăsând greu
            peste a mării nemărginiri
            în iureșul valurilor,
            ...boabe de mărgăritari
aduse la țărmul apusului de timp.



Tandrețe
Lucește lacul, cristal al unor raze aruncate
Pierdute-mi sunt gândurile,
În strălucirea valului divinitate,
Splendoare în acuarele,

Pictat în nuanțe verde negru,
Ascund tandreți ale perechilor iubiri
Plimbări nocturne înăuntru
În ale sufletelor găuri,

În încercări de a da viață
Iubiri, pecetluind sorți
În vremi de arșiță
Al pomilor cojiți,

Ți-am sărutat memoria,
Parfum al prezenței pliu,
Absența încercării de a învia
Moment al apusului luciu,


Îl strâng într-o mie de noduri,
Să mă asigur că nu se stinge
Acea zvâcnire din doruri
Când timpul ne atrage.



Nebunie
Mă frige nisipul,
pierdut în mâini răsfirate,
în gânduri furișate, în orizonturi de iubire,
trăiri necontopite cu sufletul meu,
în vise ce-mi fură privirea,
umile îmi intră în inimă,
Mă prind într-un dans al închipuirii,
lăsând mângâierea mâinilor
să-și lase urme
...fără a minte sau a înșela,
descoperind jocul buzelor,
în suflul pasiunii,
răsfoind pagini ingălbenite
...din trecut,
în sertarele viselor cu regrete,
într-o lovitură a unui zambet,
schițând frumusețea emoțiilor
de a deschide farmecul și frumusețea
...într-o lumină a nebuniei,
fără remușcări și convingeri
... că totul este aievea,
în prezentul strălucirii sufletului,
lumină emanând din adâncuri,
abis de trăiri,ascunse în mister,
în geana zorilor de zi!




Am încercat
Am încercat
...să opresc timpul,
punând piedică momentului din mine,
când îmi rezerv a mea plăcere,
de a mă bucura de licărul de lumină,
din a primei raze de soare,
de a trece nestingherită,
pe lângă comedia neagră a unor actori,
...încercând să-și definească piesa,
Aproape,
...mă simt,
de zâmbetul iubirilor din jurul meu,
de lacrimile ,stropi de cristale,
înșiruind dezamăgiri și împliniri,
în noaptea cântecelor care vin,
care se ascultă în respirații sacadate,
Am uitat,
...cum este sa fii trădat,
să nu fii în locul meu,
într-o poezie,
...care poate cineva,
vrea să mi-o dedice,
într-o vâltoare de prim impuls,
a unei dragoste la prima vedere,
Nu ar fi grozav,
...dacă din nimic am zămisli,
mirosul unei amintiri,
a cearșafului proaspăt spălat,
a iubi să zbori,
așa cum păsările iubesc a face,
A te iubi,
...ca să nu mori,
A nu uita tăcerea din noi,
pe podul fragil ce ne traversează clipa...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”