duminică, 8 iulie 2018

GABRIEL FERESUARU - GERMANIA - Grupaj de poezii





Olfactivă
Miros de port uitat de timp,
De scoici, de iod, de sare...
De marinari țărmuri tînjind...
Miros de fund de mare...
Şi de corabie cu scârț...la cheu,
Miros de mine! Fante - derbedeu,
Miros de tine - damă de ocazie -,
Miros de-amenzi...de polițai şi razie...
Miros de fericiri de-o clipă...
Miros de raze si de-a lor risipă...
În care arzi total...cu dor
Miros de sentimente care mor...
Miros de pipă de matroz...
Şi de dessou-uri toate roz...
De jurăminte de o noapte,
Miros de...pasionale şoapte...
Miros de efemer răspuns,
De prima rază din apus....
Mirosul clipei ce petreci...
Mirosul tău, cînd vrei să pleci...
Şi eu te rog să mai rămâi...
Mirosul dragostei dintâi...
Al primului sărut furat....
Mirosul... primului bărbat....
Nu l-ai uitat....
Gabriel F. 04.07.2018
Kiel
FOTO: INTERNET













Numele tău...

Numele ți-l spun
Ca pe-o rugăciune
Spusă de-un străbun
Dintr-o altă lume...

Numele ți-l spun
Ca pe o litanie...
Patimă şi gând
Dintr-o spovedanie...

Numele ți-l cânt
Cu... respect şi teamă...
Cerul pe pământ
Numele tău cheamă...

Numele -ţi rostesc...
Tandră bucurie!
De-ar fi să trăiesc
Înc-o veşnicie...

Gabriel F. - 30.04.2018
Frankfurt am Main

foto: internet
















Viață



Viața parcă-i un pendul

Un du-te vino nesfârşit
Între sublim şi infinit
De dragoste când nu-s sătul...

Scâncet şi râs copilăresc
Înger şi demon deopotrivă
Avem doar simplul " TE IUBESC "
Rămas din lumea primitivă...

Mai dăinuie peste milenii
Precum un sacru jurământ...
Va dăinui chiar şi-n mormânt
Când ne vor năpădi lichenii...

Şi... de-aş trăi ani înc-o mie
Vă jur pe tot ce am mai sfânt!
Aş face-o doar... prin poezie!
IUBESC! E cel mai sfânt cuvânt!

Gabriel F. - 15.06.2018
Frankfurt am Main

Foto: internet

















Țipăt

Îmi țipă pescăruşii peste vreme
Iubirea cade -n piept o tot ascult,
Arzând în focuri tantrice, gheene
O dragoste venită de demult...

Pe cerul meu, eşti tu, o adiere...
Care mă poartă-n timpul ce-l ascult!
Îmi țipă pescăruşii lungi poeme
Când... de iubire mă prefac în gând...

Şi... ce-ar mai fi de spus printre catrene
Când glasul sufletului îl ascult?
Îmi țipă pescăruşii lungi poeme...
Litanie nerostită peste timp...

Ah ştiu! Iubesc şi ard! Pesemne
În țipătul sălbatic e dorință!
Voi fi în piept la tine... o ființă
Ce-şi strigă dragostea lasciv... alene...

Gabriel F. 01.07.2018
Kiel

foto: internet



















Picură....

Picură doruri în sufletul meu
Şi-mi pare că este infern aşteptarea
Bătrân şi semeț, mă ridic tot mai greu...
Tu țărmul, eu valul, tu vîntul, eu marea...
Picură lacrimi din ochi, căutând
Urma ce-o lasă doar trecerea ta....
Paşi pe nisip între lună şi stea...
Geamăt de dor...aşteptând...aşteptând...
Picură-mi Doamne in clipa de-acum
Doar dragostea ei...să alin aşteptarea,
Că-s slab...şi sunt gol precum zarea
In care văd doar chipul ei , lăcrimînd...
Şi...fă o minune şi du-mă la ea
Să pot iar în brațe să-i simt răsuflarea...
Culcuş ne vom face pe-o rază de stea...
Şi dragostea noastră va fi precum marea

Gabriel F. 1. 07. 2018
Kiel

Foto: internet










De Sanziene
Unde suntem Doamne-n drumul catre tine ?
Oare cata scoala mai avem a face ,
Vreau intelepciunea ! Nu accept vre-un troc...
Nu-mi declin conditia! OM...nu dobitoc...
Cel ce ma cunoaste stie ca... o mie
De-as avea ani care sa-i traiesc ,socot...
Alfel decat simplu si uman...pe glie ...
Imi gasisem locul...undeva pe-un soclu...
Cer iertare lumii...Nu vreau si...nu pot !
Armonia este-n simplu si firesc
Dragostea frumoasa , pura ,fara plata...
Dragostea de mama
Dragostea de tata
Umana-n esenta...simplu , te iubesc!
Gabriel F - Frankfurt am Main
27.06.2017 


foto: internet











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”