sâmbătă, 21 iulie 2018

Kessy ellys Nycollas - România - Vise și speranțe























Vise și speranțe

 Printre vise și speranțe,
 Trece-o zi și încă o zi.
 Câte se vor împlini,
 Nimeni nu va putea ști!

 Printre vise și iluzii,
 Trece un an și încă un an.
 Cu speranțe și confuzii,
 Trăiesc uneori în van.

 Printre șoapte de iubire,
 Printre lacrimi și suspine,
 Mă tot duc aiurea-n viață,
 Dar mă-ntorc mereu la tine.

 Printre nori și stropi de ploaie,
 Pașii mii târăsc agale,
 Către casă-n care știu,
 Că aud șoaptă gurii tale!
  Printre nori și printre aștrii,
 Zboru-ncerc să mi-l înalț,
 Însă peste norii albaștrii,
 Cum pășesc de nu mă-ncalt?!

 Printre vise și sper
 Printre oamenii străini,
 Îmi petrec zilele, anii,
 Dar ma-mpiedic dea lor spinii,
 (Fiindcă prieteni sunt străinii).

 Printre stele și speranțe,
 Toate vin și toate trec,
 Gândurile vor să se-nalțe,
 Sufletul, rămâne sec!
               04072013 / Iachia - Italia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”