duminică, 29 iulie 2018

Kessy Ellys Nycollas - România - Îmi bate în geam o iarnă







ÎMI BATE ÎN GEAM O IARNĂ

E atât de frig în casă acum, îmi bate -n geam o iarnă!
Un vânt năprasnic se stârni şi începu să cearnă,
Din norii grei şi cenuşii, zăpezi imaculate,
Peste sătucul meu tăcut şi dorurile toate.

Copacii goi şi desfrunziţi, se clatină-n furtună,
Zăpada albă şi curată, vrea să astupe-o urmă,
Lăsată-n sufletu-mi pustiu, de tine la plecare!
Omătu-i rece şi-înghetat... iar sufletul, mă doare!

Mi-e dor de-o 'mbratisare tandră, care să mă-încalzească.
Mie dor de-o dragoste ce pare, nici dreaptă, nici firească!
Mi-e dor de sufletul tău cald, să-mi mai aline dorul,
Mi-e dor de mângâierea ta şi-aş vrea să-i simt fiorul!

Capul să-mi culci pe pieptul, tău să retrăim fiorul
Să te privesc în ochiii verzi şi să îmi stâmpăr dorul!
Să-mi laşi pe umerii mei goi, liber să-mi cadă părul
Şi-mbrațișați, un trup şi-un suflet, să retrăim amorul!

Eram copii, e mult de-atunci, când eu credeam în tine!
Dar şi acum ca şi altă dat’, să plâng mereu  îmi vine.
Că-n visele ce le aveam am împletit iubirea,
Timpu-a trecut, le-a spulberat,rămasa amintirea.

Îmi este dor de un sărut... dar nu am dreptu’-a spune!
Ca o străină am rămas pierdută-n astă lume.
Aş vrea să rog pe cineva... dar cine crezi că poate?
Să-mi spună de eşti fericit... şi-oi merge mai departe..

Tu mi-eşti şi-acum al meu iubit şi te păstrez în minte
Şi dragostea ţi-o mai păstrez şi două jurăminte:
Tu ai promis că orice ar fi... te-ntorci la mine iară
Eu, n-am promis, dar am venit... şi azi, a câta oară?

E tot mai frig în casă acum şi-adorm în gând cu tine!
Cu dor şi cu speranţă-n suflet, că te gândeşti la mine
Şi-aş vrea să vină cineva care să poată a-mi spune
întru-n colţişor de suflet, păstrezi  un loc
şi pentru mine.

                                             De: Kessy Ellys Nycollas

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...