joi, 26 iulie 2018

Kessy Ellys Nycollas - România - Buna seara, Iubite!


Foto:Internet














Bună seara, Iubite!

Bună seara, Iubite!
Aș dori să îți spun
Dar tu ești departe
Nu văd la ce bun!
Când doruri și vise
Făcute azi scrum
Se aștern peste suflete,
Ce greu se supun:
uitării, dorinței
... la capăt de drum!

Bună seara, Iubite!
Ce mult îmi doresc
Să fii iar cu mine
Și mâna să-mi dai..
Cu braţele tale,
La piept să mă strângi,
Din ochiu' - 'ntristat
O lacrimă agale
Să o las să îți pice
Pe genele lungi...
Apoi să îți spele
De grelele patimi
Retina pe care
Păstrezi chipul meu
Pe buze să îmi lași
În fugă, cu teamă
Sărutul acela
Ce mă arde mereu...,

Bună seara iubite!
Te aștept ca și când
Numai dragostea noastră
Ar fi pe pământ!

de: Kessy Ellys Nycollas
26072018 / Bumbești Jiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN vă VĂ ÎNVITĂ SA LECTURAȚI REVISTA ,, LUCERAFĂRUL DIN VALE” Edițiile ANULUI 2024 - VIDEOCLIPURI - LECTURĂ PLĂCUTĂ

                                                                      REVISTA ,,LUCEAFĂRUL DIN VALE” Anul 7, Nr. 2/2024                    ...