luni, 23 iulie 2018

Kessy Ellys Nycollas - România - Daca ai auzi!

















Dacă ai auzi!

Dacă ai auzi
cum urlă sufletul în mine,
ai muri!
Iar lacrimile de mi-ai aduna
Te-ai îneca!
De-ai cuteza
să stai în bătaia vântului
din mine, doar o zi
cu sigurantă
te-ai împrâștia!..
Dacă ai simți
durerea ce mă apasă
poate ai lăcrima
sau dacă
dorul mi l-ai ințelege
m-ai căuta…

Dar nu ai cum să înțelegi
Nici eu nu știu precis
Dacă de tine îmi e dor!
Este real sau doar un vis…
 himeră s-au blestem!
Să mă gîndesc că te doresc
și eu mă tem!
  Kessy Ellys Nycollas
       04082014 / Ischia-Italia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”