vineri, 6 iulie 2018

Kessy Ellys Nycollas - România - Roata norocului














Roate Norocului


Mi-ai jucat iubire PUI
La Roata Norocului
Ai crezut c-ai să câștigi
Sufletul să mi-l învingi!

Ai jucat şi ai pierdut
Acum ce e de făcut?
Ţi-a trecut viața oftând
Și de mine întrebând!

Roata Vieții se-nvârtește
Zarurile potrivește...
Tu le-ai aruncat fălos
Dar nu ți-au fost de folos!

Ai jucat şi ai pierdut
Acum ce e de făcut?
Ţi-a trecut viața oftând
Și de mine întrebând!

Vrei să oprești viața-n loc
La roată să-i pui zălog
Să-ntoarcă timpu' - înapoi
Să fim iară amândoi!

Ai vrut dar n-ai reușit
Cu viața nu-i de glumit
Zboară în galop spre cer
Suflet gol și efemer!

La Roata Norocului
Sufletul meu și al lui,
Au jucat pe bani iubirea
Și și-au vândut fericirea!

Am jucat și am pierdut
Și ce tare ne-a durut
Ne-am căutat toată viața 
Până ne-am pierdut speranța!

                                                            06072018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”