duminică, 8 iulie 2018

Kessy Ellys Nycollas - România - Destin





























Destin


Ai semănat, azi aduni
Lacrima unei fântâni
Ai lăsat iubiri să moară...
În pridvor la ceas de seara!
De emoţii bântuite
... vântul sorții ofilite

Când balsam pe-o rană veche
Picurai la ceas de veghe...
S-au născut emoţii mii
Fără ca măcar să știi!..

În talpă mă sărutai
Şi nimic nu bănuiai...
Că -  în locul sărutat
Un boboc de crin curat
Sub talpă era strivit
Şi sfârşitul şi-a găsit!

În palmă -mi citeai destinul
Mă - învățai cum să trăiesc
Nu ştiai cât mi-e de greu
Liniștea să-mi regăsesc!

Pașii mei tăcuți și grei
Sub privira -ți sufocați
Printre șoapte şi dureri
Vor pieri înstrăinaţi...

Când târziu pe drumul vieții
Ne vom aminti de noi
Vom plânge pe umăr sorţii
Din ochi trişti, pustii şi goi...
......................................
     08072018/Bumbești Jiu


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...