sâmbătă, 21 iulie 2018

Kessy Ellys Nycollas - România - Fără griji























Fără griji


 Stau adesea eu cu mine,
 La taifas în prag de seară,
 Și mă-ntreb: cum de mi-e bine
 Când viața e grea și amară!?

 Tot așa mă-ntreabă cei
 Care stau pe lângă mine:
 Cum știi din viață să iei?
 Ca să faci să-ți fie bine!

 Ești veselă zi de zi,
 Fericită ești tot timpul!
 Nu ai griji? Nu ai nevoi?
 Cum faci tu să treacă timpul?

 O rețetă zău nu am,
  Ca să v-o împrumut și vouă,
 Tot ce fac e să mă rog,
 Și de-i soare și de plouă.

 Nu mă rog să fac averi,
 Nici în conturi bani să adun,
 Tot ce vreau este iubire,
 Când iubesc sunt cel mai bun!

 Când din lume, de departe,
 Gânduri bune mă ajung, 
 Uit de rele, uit de toate,
 Și de bucurie plâng!

 Când în vise mi se-arată
 Sufletul ce mă iubește! 
 Uit de rele, uit de toate.
 Sufletu -n mine-n florete!

 Când mă-ntreabă ce mai fac?
 Pe el de îl mai doresc?
 Simt c-aş vrea încă o viață
 Să pot să îl mai iubesc.

Și uite așa sunt fericită
 Zi de zi și ceas de ceas.
 Nu mă-ntreb nici cât a fost? 
 Dar nici cât a mai rămas?
                 16062013/Ischia-Italia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”