duminică, 8 iulie 2018

Kessy Ellys Nycollas - Romînia - CÎNTÂND DIN FLUIER,NEA IZBAȘA





În ghete, cu ciorapi de lână,
în luna lui Cuptor!
Din fluier cântă
nea Izbașa,
de foc şi dor!

Un cântec, parcă,
pentru mine
 special compus!
În care te - întrebă şi el:
 Pe unde eşti?
De cine stai ascuns?

Spre el încetişor m-am îndreptat.

Cui cânţi măi bade, dumneata?

Nu taci deloc?

Păi dumneavoastră vă cântam,
 simţindu-vă că-n  suflet
 vă arde un foc!!

Ei! Cum aşa?
Ce vorbe-s astea mai bădie?

De unde scoţi aşa poveşti
Le ţii sub pălărie?

Cum ai putut simţi a inimi poveste?!

Nu mă cunoşti nu te cunosc!
Spui o prostie!
Despre cea fost odată
Şi astăzi nu mai este...

Ba nu-i adevărat domniţă dragă!
De ce încerci să mă încurci?
Eu asta am făcut o viaţă-ntreagă,
Nu încerca să mă traduci...

Văd flacăra iubirii ca o vâlvătaie,
Ce nu se stinge nici în ploaie!
De multă vreme stă aprinsă
(în suflet)
Ne putând fi stinsă!

Aşa e măi bădie,
Mă văd obligată,
Să recunosc că m-ai citit perfect!
Dar asta-i viaţa ce pot face?
Nimic nu e corect nici drept!

Şi nici iubirea nu e dreaptă
Te-nşeală şi apoi dispare
Lăsând în suflet amăgire
Şi-o rană care doare!
                07072018/Bumbești Jiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”