luni, 23 iulie 2018

Kessy Ekkys Nycollas - România - AM ALES



AM ALES

Eu am ales să fiu iubire!
Prin mine curge o apă vie
Și vreau să dau lumii de știre
Că bunătatea-mi stă în fie!

Prin vene-mi curge
o sevă de mesteacăn,
strălucitoare, lină, cristalină!
Luceferii din ochi
sunt străjuiţi d’- un cearcăn...
Pe fată-mi străluceşte
Lumina cea divină!

Pe frunte -mi stă cuminte, protectoare,
o aură-n culori de curcubeu...
Prin care mă încarc, cu energie de la soare,
... să am puteri nebănuite, când mi-e greu!

Trupul îmi e o torță care arde
Și fiecare por captează energie!
Cu brațele deschise, prind steaua care cade
Apoi, o strâng la piept cu bucurie!

Pe umeri, Domnul Sfânt mi-a așezat,
Cu dragoste nețărmurită:
în dreapta și în stânga, aripi ce se zbat,
să pot rămâne pururi fericită!

Simt rădăcinile, cum cresc, din tălpile arzânde,
Si se afundă tot mai mult, în Globul Pământesc
Simțind și ele că acolo se ascunde
O energie pură cu care mă hrănesc!

       ( Kessy Ellys Nycollas)
           23072018 / Bumbești Jiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”