miercuri, 18 iulie 2018

Kessy Ellys Nycollas - România - Picături















PICĂTURI

Mi - ai trezit din nou iubirea
Om minunat!
Ușa spre sufletul rănit 
Cum ai aflat?

Cum ai făcut de ai pătruns
În teritoriul sufletului meu, răpus!
Atunci când eu credeam că-i de ajuns
Atât cât am oftat și-am plâns!

Te-ai strecurat încetișor
Şi-ai picurat în mine dor
Infern ai așezat în așteptare
Și-n minte, gândul care doare!

Din ochi, discret, se scurg mărgăritare
Ce picură pe sufletul rănit
Absența ta-i chinuitoare
De ce-ai plecat? De ce n-ai mai venit?

Oprește-l Doamne de acuma...
Încurcai drumul rătăcit,
Puterea dragostei să-i şteargă urma
Pe drumul care a venit!

Să îmi rămână alături, pentru totdeauna,
Chiar dacă timpul l-a îmbătrânit
Lasă-l să fie al meu de-acuma...
Măcar acuma, la sfârșit!

Să-mi fac culcuș la pieptul său
Și să-l iubesc cum n-am iubit
Să uit dureri, păreri de rău
Dar și de timpul irosit!

Sunt slabă, goală,
 Tristă, precum vântul!
Prea mult, în lung și-n lat,
Cutreierând pământul...
... Și l-am găsit pe unde n-am gândit
Plângând și el, tot timpul irosit!
..................................................
                  Kessy Ellys Nycollas / 18072018 / Bumbești Jiu



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”