joi, 19 iulie 2018

THEIA POSADĂ - IRLANDA - ÎNMUGURIREA TOAMNEI

























ÎNMUGURIREA TOAMNEI


Cum poți tu, Suflete, cuprinde într-o secundă, un Univers?
Cum este cu putință să-nmuguresc fără de știre, toamna?
Cum poți să zaci, tainic vibrând și tânguind a jale-n vers
Ca mai apoi, cu freamăt verde, să-mi vestești primăvara?

De ce mi-s pașii mai vioi, aleile înmiresmate străbătând,
Iar ochii-mi strălucesc, chiar dincolo de infinite orizonturi?
De ce roiul anemic, de gâze din stomac, se visează valsând,
Cerându-i Primăverii-n dar, ofrandă, doar aripe de fluturi?

De ce mi-s mugurii grăbiți să se deschidă-n nestemate flori,
Iar trupul îmi vibrează la-mbrățișarea Ta, făr’ de amprentă?
De ce mă tem de tine, Primăvară, deși respir speranță și fiori
Iar târzielnica zvâcnire, nu tocmai cutezantă, mi-e ardentă?

Aș vrea să am puterea, de-a tapeta aleile virgine, cu petale,
Pe care să le smulg, fără de teamă, din propria-mi inflorescență!
Să te învălui cu miresme de regina nopții, ludă, cu candoare
Și-apoi, captiva dorurilor tale, să-mi fie dată dulcea penitență!
















“Zbor de Flutur, la catarg”; picture în ulei, Theia Presadă
Graphic designer: Tomasz Jancia


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN vă ÎNVITĂ SA LECTURAȚI REVISTA ,, LUCERAFĂRUL DIN VALE” Edițiile ANULUI 2024 - VIDEOCLIPURI - LECTURĂ PLĂCUTĂ

                                                          REVISTA ,,LUCEAFĂRUL DIN VALE” Anul 7, Nr. 3/2024                         REVISTA ...