marți, 31 iulie 2018

Kessy Ellys Nycollas - România - CĂSNICIA



CĂSNICIA

A - ncercat Georgică aseară,
Să mă facă de ocară
C-am uitat de ziua lui
Să-i fierb vin, să tai un pui,
Să îi fac un tort de fructe
Mândra din el să se - înfrupte...
Când în vizită o să vină,
Pe - înserat, pe lună plină,
Înainte de eclipsă
Să găsească masa - întinsă,
Cu șampanie, cafea...
Că de!.. vine amanta!

Ei doi mă cred o nebună
Sau prea proastă le-oi părea!
Crezând că nu știu nimic
Despre acest amantlâc!

Gheorghe rău se mânie
Și cu vorbe aruncă
Cum că-s proastă și urâtă
Că m-a văzut de la nuntă
Că nu-i place cum gătesc
Nici măcar cum îl iubesc
Nici cum i-am călcat cămașa
Nici cum i-am făcut coleașa
Și că mi-o pune în cap.
...................................
Asta mi-a cam pus capac!

Şi mă întorc eu la el
Să îi mulțumesc nițel!
..................................
Îi trag două peste bot,
Stau apoi să mă socot,
Dacă îi sunt de ajuns 
Și bine botul i-am ,,uns,, ?
.....................................
Ce faci? Ai înnebunit?
Și ce dracu ţi-a venit?
Ai curaj să dai în mine?
Crezi că viața-mi 'ţi - aparține?

Nu Georgică, dragul meu
Măcar tu, nu ești al meu!
Dar am vrut să te trezesc
Să vezi Gheorghe ce gătesc
Şi de nu ţi-o fi pe plac
O să îți pun oală-n cap
Că am obosit bădie
Să mă-nchin la pălărie
Ordinul să-ți execut
Când mă culc și când mă ,,pup,,

Să te aud reproșând
Că tu m-ai făcut o doamnă
Că prin tine m-am ajuns...
Să - înghit toană, după toană...

Te rog până nu-i târziu
Să citești și tu ce scriu
Și nu te mai da rotund
Că ai să mă pupi în ,,curte,,
Când rămas bun îți voi spune 
... și-am să plec Gheorghe în lume
Să nu-ți mai aud de nume...

Să fii liber, fericit
Cât mai ești bun de iubit!
Că de nu vei mai putea, 
Va fi vai de pielea ta!

Kessy Ellys Nycollas

 02081980/Vulcan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”