marți, 31 iulie 2018

Kessy Ellys Nycollas - România - DESTIN


                                                                                      Foto: internet

DESTIN

M-am născut un suflet bun, 
Însă la ce bun! 
La atâta răutate 
Cum să mă supun? 

M-am născut între nămeți
Pe un ger cumplit
Mă uitam în jur confuz! Of? 
Unde am venit?

Mama mângâia obrazul
Şi îl săruta! 
Tata, încerca să spună, 
Ca lumea e rea!

Eu copil nevinovat
Căutam un scut 
Sufletul să-mi protejez 
Însă m-a durut!.. 
...

Am ajuns iubi dușmanul
Neam mi-a fost străinul
Numai Bunul Dumnezeu
Mi-a alinat chinul!

Mi-ați judecat în neștire
A mea comportare
Nimeni însă n-a ştiu
Cât, și ce mă doare!

Mi-ați privit înfățișarea
Și mi-ați regizat
Viața, după viața voastră...
Și!
 Ce ați câștigat?

Kessy Ellys Nycollas

 31072018 / Bumbești Jiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...