marți, 31 iulie 2018

Kessy Ellys Nycollas - România - AMAGIRI









AMĂGIRI...

Mi-ai spus, Te iubesc,
Simplu și firesc!
Dar câtă minciună
Ai ținut în mâna!

Te-am iubit o clipă
Te-am iubit un ceas
Te iubesc cu viața
Care - a mai rămas!
                         
Te-am primit în casă
Mi-ai stat și la masă
M-ai ţinut în brață
M-ai pupat pe față!    

Te-am iubit o clipă
Te-am iubit un ceas
Te iubesc cu viața
Care- a mai rămas!

Ochii m-au privit
Gură a șoptit
Brațul m-a cuprins
Cireșii m-au nins!

Te-am iubit o clipă
Te-am iubit un ceas
Te iubesc cu viața
Care- a mai rămas!

Te-am primit în casă
Mi-ai stat și la masă
M-ai ținut în brață   
M-ai pupat pe față!    

Te-am iubit o clipă
Te-am iubit un ceas
Te iubesc cu viața
Care- a mai rămas!

Tu-mi plătești iubirea
C-o imensă ură!
O spui prin cuvinte
Și cu a ta făptură!

Te-am iubit o clipă
Te-am iubit un ceas
Te iubesc cu viața
Care- a mai rămas!

Te-am primit în casă
Mi-ai stat și la masă
M-ai ținut în brață   
M-ai pupat pe față!    
..............................................
31072018
Kessy Ellys Nycollas / Bumbesti  Jiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”