joi, 29 noiembrie 2018

THEIA PRESADĂ - IRLANDA - VREMEA DE COLINDĂ


















VREME DE COLINDĂ

Pentru Tine, zbor m-aș face, zbor de fluture hoinar
să-mi sting genele-nsetate, botezându-le în vin;
ludă, tandră și aprinsă, să declar că-mi ești pelin…
n-are cine a-nțelege că-ți sunt floarea din șerpar!

Tril m-aș face pentru Tine, tril divin de ciocârlie,
numai inima să-mi cânte, nevăzută-n lan de grâu;
colinda s-ar răzvrăti, dinspre creștet pân’ la brâu,
strivind flori de busuioc între sâni și-o veșnicie!

Hai, plonjează în alint, și te scaldă-n sărbătoare
ghețurile s-or topi, mijlocul de mi-l cuprinzi…
cu foc sacru, printre șoapte, obrajii să-mi reaprinzi
să-ți descriu eu, zborul crucii, ce mijit-a aripioare!

Pentru Tine, zbor m-aș face, zbor de fluture hoinar
să-ți presar pe buze miere, când le-om umezi cu har!


Un comentariu:

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...