miercuri, 21 noiembrie 2018

ADRIANA RĂDULESCU - GRECIA- AM UITAT...





















AM UITA....

În ultima vreme am uitat
 să zâmbesc!
Mă ascund în umbrele
 care îmi șoptesc,
Că totul va fi bine
si că totul va avea o nuanță...
 În lumea de alb și negru...
tu singura speranță

 E fix ai spus?..
Mă iubește!..
cum aș putea să nu...
În fiecare zi,
la orice oră,
și minut,

iubirea mea!
Oriunde vei fi în lumea asta,
 Oricâți ani vei avea,
întotdeauna te voi iubi !..

Inima mea e a ta.

Ca un trandafir
în miez de iarnă,
lasă-mă să obosesc,
să mă ascund
sub zăpadă,
să ofilesc,
să dispar...
Singură,
printre oameni
dar, sunt bine,
 pretind...
 Oare tu, dragostea mea,
 Simți ceea ce simt?

Închide acum ochii,
minte-mă
 ca vei veni,
 Iar eu,
 cu nerabdare,
voi aștepta
acea minunată zi,
când totul...
 din minciună
 va deveni adevărat
Doar atunci vom ști

 de ce  am așteptat...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...