sâmbătă, 17 noiembrie 2018

Kessy Ellys Nycollas - România - Drum întors















                       


                                          Foto: internet

DRUM ÎNTORS

De -aş putea să întorc drumul
Din cărările apuse
L-aș aduce în prezent
Fără dor şi fără vise!

L-aș clădi din temelii
Doar din dale de granit
Fiindcă n-aș mai vera să-mi fii
Acel vis neîmplinit!

De-aș putea să întorc ceasul
Înapoi să-l fac să meargă
Aș rări în urmă-i pasul
Să cutreier lumea-ntreagă...

Zilele le-aș face anii
Anii i-aș schimba în veacuri
Să-nvăț trăi fără banii...
Să mă vindec fără leacuri!

De-aș putea, precum nu pot
Să te ocolesc pe cale
Și din suflet să te scot
N-aș mai duce atâta jale...

Viața mi-ar fi mai ușoară
Privirea mult mai senină
Aș cânta în prag de seară
Fără dor și fără vină!

De-aș putea să întorc drumul
Te-aș aduce înapoi
Fiindcă-mi e prea mare chinul
Și distanța dintre noi...

Dar nu pot și sunt convinsă
Drumul vieții -i doar cu-n sens
Și mă las de vânt condusă
Spre locul -MI din UNIVERS!

Kessy Ellys Nycollas/Petroşani
                                     25082018


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...