sâmbătă, 17 noiembrie 2018

ADRIANA RĂDULESCU - GRECIA - UN CUȚIT...





UN CUȚIT...


Un cuțit...
  în inimă mi-ai înfipt!
Un sentiment de nedescris
Se naște zi de zi... și-un vis...
Simt parcă ar muri  ceva în mine
Asteptând un semn de la tine!...

(A naibii  viață!
 cât este de nedrept!)

 Să iubești cu atat respect
Să te îneci în patimi și dor...
Să nu poți face un pas ,,incorect’’
Să nu poți încerca un nou zbor…
Să îmi ard și să -mi sting, dorul de dor
Durerea mă apasă zi de zi, tot mai greu
vine șăgalinică, ca un condor
și pustiește sufletul meu!..

 Nu mai pot duce acest sentiment.
Imi e dor de tine, simt că mă sting!
 Cu o lacrimă pe  obrazul ardent...
O strofă lasa-mă să îti mai scriu, să te strig!

Să scot din mine tot  ceea ce simt...
Poate așa îmi va fi mai ușor!
Nu  aș vreau să exist și consimt,
...O pată în spațul tău, o presimt!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...