joi, 29 noiembrie 2018

THEIA PRESADĂ - IRLANDA - ,,Moș Gerilă”














,,Moș Gerilă”

L-am văzut pe Moș Gerilă, avea sacul răsturnat
sania avariată, renii dezorientați…
purta fesul într-o dungă, Doamne, părea deșucheat
mi-am adunat Spiridușii și le-am ordonat: “Armați!”

Elitiști cu brațe ferme, ~un~doi~ începu’ s-adune
“laptop”-uri, cosmeticale, globulețe, clopoței 
doar un majordom bălai îndesa în chiloței
trasorul atemporal… “Asta e infracțiune!”

L-am apostrofat, firește, astfel de apucături
nu-s injurii oarecare, mâine boul poți să-l furi
va surâde,-n cazier, toată viața: “Inculpatul!”
m-a strivit cu ochi de ger, înciudat scârlințatul.

Rudolf părea răstignit părăsise derdelușul
îmbrățișat cu Donder suspinau parcă din hău
săniuța avea pană, m-am consultat cu Dulău
înțeleptul Salvamont cum să înzdrăvenim moșul. 

Avea rană la genunchi, sângera cum nu pot spune
sângera din inimă: “Ah, n-o fi s-ajung la vreme…”
i-am simțit sperietura și instant, din crizanteme 
macerate între palme l-am stropit cu poțiune. 

Hey! "Da Capo al Fine", Gerilă, cum ne-ai promis!
Mici și mari, copii ai lumii știm că ești de neînvins!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...