vineri, 30 noiembrie 2018

KESSY ELLYS NYCOLLAS - ROMÂNIA - TU DE CE NU MAI EȘTI INOCENTĂ?





 TU DE CE NU MAI EȘTI INOCENTĂ?


Foto :internet
      Zilele trecute, am timis un filmuleț, cu un grup de bebelusi care se îmbrățisau, în messengerul mai multor prieteni și prietene din lista mea. Majoritatea mi-au mulțumit. Un bărbat însă îmi răspunde:

      -        Inocență, frumusețe!... de ce nu mai ești și tu la fel de inocentă!..

       -        M-a schimbat viața! Oamenii!

       -       Pe toti ne-a schimbat!  Pe unii mai mult, pe alții mai putin! Eu am rămas tot un naiv, un visător, dar nu-mi pare rău... E mai bine așa!..

       -       Și eu sunt naivă și visătoare!

       -      Nu se vede!

       - Ei da! Asta nu înseamnă că sunt și inocentă...Crezi că la tine se vede? Îți place ție să crezi că ești.

        -    Daaaaa! Eu chiar sunt.

       -  Așa crezi tu? Este ok atunci.

      -  Asta e! Fiecare are o anumită impresie despre sine însuși dar la fel de adevărat este că, de cele mai multe ori, gresim!

       -  Cu sigurantă gresim!

      Cum să mai poți fi inocent la o anumită vârstă? Cum să mai privești lumea prin acei ochi ai copilului nevinovat, copilul care caută și dăruește iubirea, necondiționat?

      Am suferit mult din această cauză.
Mama mea, o femeie de la țară, avea o viziune a ei despre viață și oameni.Trecuse prin prea multe necazuri și își dorea, cu orice preț, să mă învețe să văd lumea așa cum este ea, de fapt, nu cum îndrăznesc eu să o văd, deoarece eram un suflet sensibil, iubitor, un copil mămos. Adesea mă întreba și se întreba: cum o să mă descurc eu în viață?

       Anii au trecut, inocenta a crescut, a început să vadă totul prin proprii săi ochi, să simtă iubirea venită din partea ființelor cu care intra în contact.

      Experienta a avut și forme dure!

     Iubeam fără să pun condiții. Iubeam de parcă așa trebuia să se întâmple. Iubeam platonic. Iubeam așa cum și Dumnezeu ne iubește pe toți! Viața însă mi-a demonstrat că iubirea oamenilor mari este cu totul altfel decât iubirea unui copil inocent. Situațiile de dezamăgire m-au schimbat. Inima a început să ia forma unui cactus, să crească și  să ,,înmugurească’’.

      Ce păcat!

      În urma fiecărei dezamăgiri mai apărea ,,un mugur nou’’. Sufletul se simțea protejat. Credea că nimeni nu o să îl mai poată atinge.

    Au crescut atât de mulții ,,muguri’’!

    În interior se sufocau trandafirii iubirii! Ne mai putând îndura durerea, dezamădirea, minciuna, umilința, trădarea…


    Apoi, cu trecerea anilor, am învățat că, trandafirul este floarea care simbolizează iubirea. Că petalele îi sunt frumoas colorate, parfumate însă ,,trupul lui’’ este plin de țepii care îl face diferit de celelelte flori .
Foto:internet

    La început îl privim și îi simțim parfumul …mai tâtziu ,,spinii’’. Parfumul dispare o dată cu petalele ofilite însă, tulpina, încărcată de spinii înveninați, rămîne pentru multă vreme , în suflet  secătuindu-l  de putere, prin rănile provocate, care, în timp se cicatrizează însă nu se mai vindecă niciodată!
      Cu  timpul  însă, tot trupul meu a luat formă de ,,trandafir’’!  Spini pe suflet, spini în suflet, spini pe piele!

      De unde inocență?

      De unde dăruire?

      Aștepți să regăsești în mine, inocența fetiței de odinioară?

      Tocmai tu, acela care ai luptat pe toate căile, să mă rănești, obligându-mă să mă transform într-un ,,trandafir  frumos’’ la suprafață dar cu sufletul plin de spini, asemeni unui cactus?

     
Foto:internet
Am dăruit iubire și am primit, în schimb, reversal medaliei!

     Am ajuns să înțeleg, din toate lecțiile servite de viață, că cea mai importantă mișcare pe care trebuie să o facem este aceea de a învăța să ne iubim noi, pe noi înșine . Să renunță la a mai căuta iubirea în afara noaștră. Să renunțăm la amăgiri pentru a nu mai fi dezamăgiți, să fim cea mai important persoana, apoi restul … să ne bucurăm de orice nimic, să nu așteptăm până vom avea totul pentru a putea fi fericiți.

      Acum mă mai poți întreba de ce eu nu mai sunt inocentă, tocmai tu, care m-ai ajutat să o pierd?

      Dar  să știi un lucru:

      Sunt singură,  fiindcă am nevoie de liniște, pentru a o putea  regăsi!


      






      


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,,LUCEAFARUL DIN VALE”!

  Editura LUCVAL&KEN, oferă CERTIFICATE DE APRECIERE, TUTUROR MEMBRILOR ACTIVI AI GRUPULUI ,, LUCEAFARUL DIN VALE ”! 2024 PS. Lista a f...