miercuri, 1 august 2018

Kessy Ellys Nycollas - România - Nu-i târziu....





NU-I  TĂRZIU...

Nu-i devreme... nici târziu
Nu am timp pentru regrete
Chiar de-am fost n-o să mai fiu
Și renunț la sentimente...

Timpul a avut puterea
Să ne vindece, de noi
Cum pe zi coboară noaptea
Și din cer se cerne ploi

Nu-i târziu și nici devreme
E momentul potrivit
Să mai plâng nu mai am vreme
Regret timpul irosit...

Nepăsarea și tăcerea
Nu mai doare, a trecut!
Le-au acoperit uitarea
Totul s-a-ntâmplat de mult!

Nu-i târziu și nici devreme
Să fii liber şi ferice
Ai drum liber, poți zbura
Nu vreau nimeni să-mi explice
(De ce n-a fost altceva!)

Eu sunt eu, nimic mai mult
Am fost ce mi-a fost permis
Nu pot să te mai ascult
Cred că totul a fost vis!..

O voi lua de la-nceput
Cu tot ce-mi mai e permis!

01082018

Kessy Ellys Nycollas / Bumbești Jiu 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”