sâmbătă, 4 august 2018

Kessy Ellys Nycollas - România - M-am întors






M-AM  ÎNTORS

M-am întors dar n-am să stau
Vreau doar ,dorul, să mi-l iau
Și iubirea să-mi culeg
Sufletul îl vreau întreg!
Nu-l mai vreau în umbra urii
Nici în răutatea gurii...
Îl vreau fericit și atât
Vreau s-o iau de la-nceput!

Te-am ținut la pieptul meu
Și-am înteles că -ți e greu!
Tu însă te-ai razbunat
Cum nu aș fi meritat...
Vreau să uit și vreau să iert
Fiindcă așa e înțelept
Vreau doar liniște și atăt
Si-o voi lua de la-nceput!

M-ai lovit cu atâta ură!..
Multă și fără măsură!
Dar eu uit și-ți mulțumesc...
Vreau în pace să trăiesc!
Nu pot sta în umbra urii
Nici în răutate gurii
Vreau doar liniște și atăt
Si-o voi lua de la-nceput!


04082018 / Bumbești Jiu



                                    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                                                                                       ,,IUBEȘTE-MĂ ÎN FIECARE ANOTIMP”    ...