joi, 23 august 2018

Kessy Ellys Nycollas - România - Dacă ai auzi

















Dacă ai auzi
Dacă ai auzi
cum urlă sufletul în mine,
ai muri!
Iar lacrimile, de mi-ai aduna,
Te-ai îneca!

De-ai cuteza,
să stai în bataia vântului
din mine, doar o zi,
cu sigurantă
te-ai împrâștia!...

Dacă ai simți,
durerea ce mă apasă,
poate ai lăcrima!
sau dacă
dorul mi l-ai ințelege
m-ai căuta…

Dar nu ai cum să înțelegi!
Nici eu nu știu precis
dacă de tine îmi e dor!
Este real sau doar un vis…
 himeră s-au blestem!
Să mă gîndesc că te doresc
și eu mă tem!

  Kessy Ellys Nycollas
       04082014 / Ischia-Italia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                                                                                       ,,IUBEȘTE-MĂ ÎN FIECARE ANOTIMP”    ...