luni, 20 august 2018

Anca Maria David - România - GRUPAJ DE POEZII RELIGIOASE



    CU BRAŢELE ÎNTINSE


Cu braţele întinse,

Cu sufletu-mi deschis,
Alerg spre Tine, Doamne
Să te cuprind în vis.


Cu braţele întinse

M-aştepţi în nemurire,
Să curgă mirul sfânt
În suflet şi-n gândire.


Cu braţele întinse

Cuprinde-mi inima,
Doamne Ţie-ţi mulţumesc
Că eşti în viaţa mea.

LUPTĂ, CREŞTINE!


Luptă, creştine pentru viaţa ta,

Luptă cu dragoste şi dăruire,
Luptă cu patos şi îndârjire
Şi poartă-ţi crucea cu credinţă,
Cu demnitate şi cu iubire
Cu dor şi cu trăire,
Cu nădejde şi cu răbdare,
Cu dragoste de Dumnezeu.
Trăiesc cei care luptă,
Ceilalţi se opresc în drum, în suferinţă
Privirea lor rămâne-n piatră,
Uitând de Bunul Dumnezeu.
Hrăneşte-ţi fiinţa cu iubire,
Alintă-ţi chipul cu strălucire,
Cinsteşte-ţi trupul cu fericire.
Trăieşte, fii învingător!
Iubeşte, fii încrezător!
O viaţă ai, deci trăieşte-o!

FĂRĂ TINE, DOAMNE


Fără Tine, Doamne

E pustiu în lume,
Fără Tine, Doamne
Rămân fără nume,
Fără Tine, Doamne
Nu găsesc nici drumul,
Fără Tine, Doamne
Mă înec în mine,
Fără Tine, Doamne
Crucea n-o pot ţine,
Fără Tine, Doamne
Viaţa n-are sens,
Fără Tine, Doamne
Îngheaţă iubirea,
Fără Tine, Doamne
Dispare nădejdea,
Fără Tine, Doamne
Curge lacrima
Fără Tine, Doamne
Nu mai am răbdare.

Un comentariu:

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                              ,,PAȘI DE CATIFEA”                               ,,CU SUFLETUL ÎM PALMĂ”