joi, 23 august 2018

Kessy Ellys Nycollas - România - Năuciți













Năuciți
Mă arde pe buze și acum,
sărutul tău, sărutul mușcat!
Luându-mă-n brațe,
 în mijloc de drum,
cu ochii-n văpăi
mi l-ai dat!

Nu-i zi pe pământ
 de atunci,
de gustul acela să uit!
Pe marginea prispei fierbinți
cuprinși de iubire
 priveam năuciți,
cum îngerii
tresăreau,
 în galopul
spre cer alergând,
lăsând orele
 scoase din minți
să facă zilele mici
de patimi și păcat!
............................
Nu mai vreau
 să beau mătrăgună!
Elixirul cafelei în doi.
Tu o bei dintr-o cană a urii
Eu, din cană din care,
 iubirea
sorbeam amândoi!


Kessy Ellys Nycollas / Petrosani

                                     24082018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                                                                                       ,,IUBEȘTE-MĂ ÎN FIECARE ANOTIMP”    ...