luni, 20 august 2018

David Anca-Maria - România - Grupaj de poezii


David Anca-Maria


MĂICUŢA MEA


 Cu ochii-n lacrimi

privesc o poză cu măicuţa mea.
Mi-e dor de tine, mamă!
De glasul tău duios,
De zâmbetul tău cald,
De mersul tău silenţios,
De vorbele rostite
Cu dragoste de mamă,
Pline de poveţe,
Spuse cu blândeţe.
Vin la tine, mamă,
Să-ţi spun că te iubesc
Şi să te strâng în braţe
Ca pe o icoană sfântă,
Să-ţi mângâi părul alb
Cernut de atâtea griji,
Să îţi sărut lumina
Din ochii tăi blajini,
Atingându-ţi obrazul
Brăzdat de ridul vieţii,
Privindu-te în ochi
Să-ţi cer iertare
Pentru greşelile
Ce ţi-au adus supărare,
Topindu-mă-n dragostea ta mare,
Îmbrăţişându-te cu patos şi ardoare,
Tu vei rămâne veşnic în inima mea
Oriunde te-ai afla.


Strigăt


Gândurile se plimbă pe lac,

Lacrimile curg în cerdac,
Florile mă îmbie să tac,
Iarba mă ţine-n prag,
Frunzele se leagănă-n copac,
Aşteptând să bată un vânt,
Să bată în noi un cuvânt,
Trezind vârtejuri de gând.
Privesc poporul târât spre mormânt,
Luat de ape şi vânt,
Pătruns de boală adânc,
Cuprins de ură şi nimic sfânt.





SUNT AICI


Sunt aici

să-ţi prind sufletul în palmă,
Sunt acolo
navigând pe o mare calmă,
Sunt oriunde mă primeşti,
Să m-asculţi, să-mi spui poveşti.


Sunt oricum în gândul tău,

Nemişcat privind din hău,
Cum o viaţă ne iubim
Şi-n tăcere noi trăim.


Sunt aici

în umbra ta,
Sunt aici
când vei pleca,
Lângă tine eu voi fi
Când viaţa se va sfârşi.


M-AI ÎNVĂŢAT

M-ai învăţat să fiu iubire,

Să mă topesc în fericire,
Să mă adun în nemurire,
Căutând furtuna din mine.


M-ai învăţat să zbor

Ca o pasăre printre nori,
Să cânt iubirea printre astre
În zgomotul trăirii noastre.


M-ai învăţat s-ascult tăcerea

Sub un potop de stele,
Să înfloresc precum un iris
La poarta vieţii mele.



TU


Tu eşti primăvara-n suflet,

Eşti foc şi eşti pământ,
Eşti ploaie şi cuvânt,
Eşti dor şi eşti vânt.


Mă prind de pământ,

Scormonesc după vânt,
Iau ploaia în gând
Şi te chem în cuvânt.


Iţi aud paşii în vânt,

Mă-ncolăcesc de pământ,
Mă cuprinde un dor
De pasul tău călător.



Străzile

Mă plimb pe străzi fără sens, agăţată de timp,

Străzile îmi par mai pustii decât sunt,
Negura cuprinde frunzele şi florile,
Luminile se sting şi n-apucă zorile.
Un trubadur îşi mişcă viorile
Şi-şi plânge durerea, singurătatea şi ploile.
Circulă ura nestingherită pe drum,
Căutând suflete stinse în scrum,
Suflete fără iubire, fără credinţă.
Oamenii nu mai poartă cheile legate de gât,
Să simtă, să vibreze, să ştie cine sunt,
Dacă a mai rămas ceva pe pământ,
Să culeagă tăceri din cuvânt.



TE CAUT


Te caut în vise

Prin ferestre deschise,
Te caut în cuvinte,
În propoziţii succinte.


Te caut în iarbă,

În fiecare fir înverzit,
În fiecare floare înflorită,
În fiecare frunză căzută.


Te caut în amintiri,

Scormonesc prin sertare,
Găsesc doar frânturi
De gânduri amare.


Te caut în privirea mea,

Revărsată în privirea ta,
Mă oglindesc în imaginea ta,
Căutând strălucirea mea.


Te caut în mare,

Să-mi potoleşti setea arzătoare
De dor şi de aşteptare,
Pe o corabie de vise




URMELE TALE


Urmele tale au rămas în aşteptarea mea,

Un pârâu curat de munte s-a revărsat pe urmele tale,
Aducându-le în vâltoarea inimii mele.
Ramurile copacilor s-au legănat în ritmul muzicii,
Vibrând la adierea vântului printre frunze.
Muzica răsună din bătăile inimilor noastre
Ca ropotul copitelor venit din depărtare.





CUVINTE ARUNCATE

Am atins valurile 

Simţind mările, 
Am explorat dealurile 
Învăţând cărările, 
M-am prins de flori 
Vibrând culori, 
Am plâns în nori 
Căzând ninsori,
 Ascult viori, 
Dându-mi fiori. 
Mă prinzi de mână 
Sub clar de lună, 
Citesc pe buze 
Prinse-n meduze 
Un dor de muze 
Rătăcite-n frunze.
Mă înalţ uşor 
Şi simt că zbor 
În vârf de nor 
Cuprinsă de un dor 
De primul amor 
Pictat in decor.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                                                                                       ,,IUBEȘTE-MĂ ÎN FIECARE ANOTIMP”    ...