luni, 20 august 2018

David Anca-Maria - România - CV





David Anca-Maria


M-am născut la 10 februarie 1980, în orașul Darabani, județul Botoșani, iar în prezent locuiesc în Municipiul Bacău, județul Bacău. Sunt profesor de limba engleză la Colegiul Național Pedagogic ”Ștefan cel Mare” din Bacău. Primele articole le-am publicat în revista online ”Generații” a colegiului. Am publicat un eseu în cadrul Simpozionului cu participare internațională ”Școala – principalul mijloc de păstrare a libertății sufletului în mediul penitenciar” în revista-Asociația TART. Am publicat poezii în revista online Logos si Agape, unde am debutat cu poezia ”Urmele tale” în data de 21 iunie, 2018.

Un comentariu:

DIN SCRIERILE AUTOAREI MIHAELA CD - VIDEOCLIPURI

                                                                                                       ,,IUBEȘTE-MĂ ÎN FIECARE ANOTIMP”    ...